Základní škola a Mateřská škola Hora Svaté Kateřiny

27.06.2019

27.6.2019 se hned ráno vydaly na městký úřad v HSK dvě třídy se svými třídními učiteli a také předškoláci z MŠ. Tak jak je již zavedeným zvykem, s vycházejícími žáky se rozloučil pan starosta Jindřich Zetek. Všem žákům popřál do dalších studií hodně úspěchů a také přání, aby se rádi vraceli do školy, kde strávili své školní povinnosti. Jako poděkování za jejich dosavadní studia jim předal malý dár…

Zobrazit celý článek

25.06.2019

V posledním týdnu tohoto školního roku jsme vyjeli již tradičně do kempu Hradec u Kadaně. Do kempu jsme kvůli zpožděnému vlaku dojeli o dvě hodiny později. To nám ale na dobré náladě neubralo, protože téměř celé odpoledne jsme dováděli v rybníku. Večer jsme koukali na film, který byl promítán přes projektor na chatku. Druhý den jsme byli na výletě v Kadani, kde nás čekala hra. Dostali jsme seznam …

Třídní výlet 1.třídy do Mostu

25.06.2019 09:54

V posledním školním týdnu se naše třída vypravila na třídní výlet do Mostu. Naším cílem byl hrad Hněvín, ale pro nepřízeň počasí (vysoké teploty) jsme do vytyčeného cíle nedorazili. Uchýlili jsme se proto do stínu přesunutého kostela Nanebevzetí Panny Marie, kde jsme si prověřili své fyzické dovednosti na dětském hřišti. Následně jsme u kostela potkali bývalou kolegyni Blanku Brandovou , která nám nabídla prohlídku hornické výstavy právě ve sklepení mosteckého kostela. Provedla nás vystavenou expozicí, vysvětlila nám, kdo je horník, jaké nářadí ke své práci potřebuje, virtuálně jsme se svezli výtahem do hloubky, kde horníci pracují, shlédli zajímavé video o práci horníků a nakonec jsme se rozdělili do skupin a zpracovali pracovní list na danou tématiku. Všichni jsme byli pochváleni za dobře odvedenou práci, a proto jsme se vydali za odměnu na točenou zmrzlinu. Naším dalším cílem byl MC Donald, kde jsme poobědvali, v obchodním domě nakoupili menší drobnosti a vyrazili směr k zimnímu stadionu na tramvajovou zastávku zpět do Litvínova, a protože jsme měli spoustu času a venku bylo opravdu nedýchatelno, vzala nás naše paní učitelka k sobě domů, kde jsme se pod větrákem ochladili a pustili si pohádku, když nadešel čas odjezdu, došli jsme na zastávku a odjeli směr Litvínov, kde jsme počkali chvilinku na autobus a vydali se domů. Všem se nám třídní výlet moc líbil a těšíme se příští rok na další.    1. třída - Mgr. Marie Šebková

Starší články

NAHORU TISK

Stránky byly vytvořeny v rámci