•  Vyučovací hodiny a přestávky: 

    1. hodina        7:45 - 8:30
    2. hodina        8:35 - 9:20
    svačinová přestávka
    3. hodina        9:40 - 10:25
    4. hodina        10:35 - 11:20
    5. hodina        11:30 - 12:15
    polední přestávka - obědová pauza
    6. hodina        12:45 - 13:30
    7. hodina        13:35 - 14:20
    8. hodina        14:30 - 15:15

     

     Školní informační systém EduPage: 

    Již od roku 2016 pracujeme s moderním informačním systémem,
    který nahrazuje klasické třídní knihy, žákovské knížky a zastává též funkci

    školní matriky. Prostřednictvím tohoto systému též vedeme i tyto školní webové
    stránky a umožňujeme žákům se interaktivně vzdělávat a připravovat na výuku.

     Školská rada (2021 - 2024):

    od června 2021 v tomto složení:

    za zákonné zástupce: Ing. Michal Tarant, Erika Micková, David Kádner
    za zřizovatele a obecní úřady: Bc. Petr Lahovský DiS.; Jan Duchoslav (předseda ŠR); Ing. Václav Wild 
    za pedagogický sbor: Mgr. Monika Morávková, Mgr. Lucie Hájková, Mgr. Bc. Stanislava Borejová

    KONTAKTY:

    předseda ŠR - j.duch@volny.cz
    ZZ - m.tarant@spslitvinov.cz; eja.mic@seznam.cz; obecnovaves@seznam.cz
    OÚ - petlah@seznam.cz; obec@brandov.cz
    PDG - moravkova@zskaterina.cz; hajkova@zskaterina.cz; borejova@zskaterina.cz

    Zápisy z jednání školské rady:

    • červen 2021 - ZDE


     Školní žákovský parlament 2021-22: 

    Volení žáci zastupují své spolužáky a jejich jménem pak jednají s vedením školy a s učiteli o věcech, které se
    bezprostředně týkají jich samotných a o věcech majících vliv na kvalitu výuky a jejich žákovský život.  


    V letošním školním roce bude pracovat školní parlament složený z těchto žáků:

    VOLBY PROBĚHNOU V ZÁŘÍ 2021

    Úkoly parlamentu:

    • volba předsedy, místopředsedy (na první ustanovující schůzi)
    • žáci se scházejí cca 1x měsíčně
    • spolupracují s třídními učiteli
    • navrhují akce pro třídy a školu - informace získávají osobním pohovorem se spolužáky
    • pomáhají při organizování akcí

     

    Zápisy z jednání školního parlamentu najdete ZDE

     

     Projektové dny: 

    • žáci si vybírají jeden z tematicky zaměřených projektů podle vlastního zájmu, kterému se věnují celý den
    • projektové dny se konají 6x do roka

     

    • Kontakty

      • Základní škola a Mateřská škola, Hora Svaté Kateřiny, okr. Most
      • nám.Pionýrů 1, Hora Svaté Kateřiny 43546
      • IČ: 70882762
      • REDIZO 600083659
      • Ředitelka: Mgr. Bc. Jana Kubičinová; Zástupce ředitelky: Mgr. Daniel Urik
      • reditelna@zskaterina.cz
      • ředitelna 476 113 151 ...... mobil 736 633 329 ..... hospodářka 476 113 299 ekonomka 476 113 299 sborovna 476 113 298 školní_družina 476 113 297 školní_jídelna 417 633 246 mateřská_škola 417 633 247 email: skolka@zskaterina.cz
      • 168413300 / 0300 (ČSOB Litvínov) Uvádějte též VS dítěte kvůli správné identifikaci platby. Pokud číslo VS neznáte obraťte se na hospodářku školy.
      • Ing. Petra Prosná - ekonomka@zskaterina.cz
      • Hospodářka: Eva Lukášová, Dis. - lukasova@zskaterina.cz
      • Datová schránka: n8mqt2q
      • Správa webu a sociálních sítí: Mgr. Daniel Urik; urik@zskaterina.cz