Novinky

          • Antigenní testování od 3. 1. 2022

          • Vážení zákonní zástupci, vážení žáci,

            dle rozhodnutí Vlády ČR oznamujeme, že od 3. ledna 2022 se povinnost testování vztahuje na všechny žáky, a to bez ohledu na skutečnost, zda prodělali v posledních 180 dnech onemocnění covid-19 či zda byli očkováni. Testování bude probíhat ve vestibulu školy, a to v pondělí a ve čtvrtek (v prvních dvou týdnech měsíce ledna 2022). Následně by měly od 17. 1. 2022 testy probíhat vždy jen v pondělí.

            LETÁK: Preventivní antigenní testování a trasování ve školách od ledna 2022

            Děkujeme vám za pochopení a spolupráci.

            vedení školy

          • Vánoční vystoupení žáků ZŠ na platformě MS Teams

          • Vážení zákonní zástupci, vážení žáci,

            na následujících odkazech můžete zhlédnout vystoupení jednotlivých tříd a skupin v rámci letošní on-line vánoční besídky.

            Všem za účast a vystoupení děkujeme a přejeme příjemnou zábavu.

          • Organizace a harmonogram dne 22. 12. 2021

          • Vážení zákonní zástupci, vážení žáci,

            ve středu 22. 12. 2021 jsou rozvrhovány první čtyři hodiny jako třídnické - program zajišťují TU (v průběhu dopoledne proběhne také on-line vysílání vystoupení žáků do jednotlivých tříd), poté následuje ukončení výuky (11:20).

            V průběhu páté hodiny bude zajištěn dohled nad žáky, kteří v prostorách školy zůstanou z důvodu čekání na autobus.

            Provoz školní jidelny je v tento den bez omezení - stejně tak provoz ŠK (do 15:30) a ŠD (do 16 hod.).

            vedení školy

          • Pozitivní AG TEST u žáka - jak postupovat...

          • Vážení zákonní zástupci, vážení žáci,

            škola vydá zákonnému zástupci (pozitivně testovaného žáka/yně) potvrzení (viz mail a Edupage) o tom, že byl pozitivně testován. Zákonný zástupce je povinen telefonicky nebo jiným obvyklým dálkovým způsobem informovat o pozitivním testu poskytovatele zdravotních služeb v oboru všeobecného praktického lékařství nebo praktického lékařství pro děti a dorost a ten je povinen rozhodnout o indikaci konfirmačního vyšetření metodou RT-PCR a vyplnit elektronickou žádanku k tomuto vyšetření.

            Děkujeme Vám za spolupráci.

            vedení školy

          • Testování v pondělí 6. 12. 2021

          • Vážení rodiče, od pondělí 6. 12. přecházíme na antigenní testování. Žáci se otestují za asistence učitelů po vstupu do budovy a do pár minut budou znát výsledek. Věříme, že se nám podaří odhalit případnou pozitivitu žáků tak, že nedojde k rizikovému kontaktu se spolužáky, nebudou tak muset odcházet do karantény celé třídy. Pondělní testování se týká pouze žáků, kteří nejsou v karanténě. Karanténa 1.,  4., 5. a 8. třídě končí v pondělí, v úterý mohou tito žáci přijít do školy, pakliže budou mít výsledek PCR testu negativní a ne starší 72h (tento test zajišťuje rodina žáka). Zdravotní firma k nám od příštího týdne dojíždět nebude.

            Škola se snaží zajišťovat provoz, jak to jde nejlépe, ale i my bojujeme a v tuto chvíli máme 7 zaměstnanců v karanténách či na nemocenské. 

            Děkuji za Vaši vstřícnost a pochopení a přeji hodně sil a zdraví v této nelehké době. 

            Jana Kubičinová, ředitelka školy

      • Kontakty

        • Základní škola a Mateřská škola, Hora Svaté Kateřiny, okr. Most
        • nám.Pionýrů 1, Hora Svaté Kateřiny 43546 Czech Republic
        • IČ: 70882762
        • REDIZO 600083659
        • Ředitelka: Mgr. Bc. Jana Kubičinová; Zástupkyně ředitelky: Mgr. Bc. Stanislava Borejová, borejova@zskaterina.cz
        • ředitelna 476 113 151 ...... mobil 736 633 329 ..... hospodářka 476 113 299 ekonomka 476 113 299 sborovna 476 113 298 školní_družina 476 113 297 školní_jídelna 417 633 246 mateřská_škola 417 633 247 email: skolka@zskaterina.cz
        • 168413300 / 0300 (ČSOB Litvínov) Uvádějte též VS dítěte kvůli správné identifikaci platby. Pokud číslo VS neznáte obraťte se na hospodářku školy.
        • AGIS účetnictví a daně, a. s. (Venuše Sedláčková, MBA) - ekonomka@zskaterina.cz
        • Mzdová účetní: Ing. Petra Prosná mzdovka@zskaterina.cz
        • Hospodářka: Eva Lukášová, Dis. - lukasova@zskaterina.cz
        • Datová schránka: n8mqt2q
        • Správa webu a sociálních sítí: Mgr. Bc. Stanislava Borejová, Mgr. Bc. Jana Kubičinová