Novinky

Novinky

          • Kroužek fotbalu odpadá

          • Vážení zákonní zástupci, vážení žáci,

            z důvodu školení odpadá středeční (12. 1. 2022) kroužek fotbalu.

            vedení školy

          • Režim "test-to-stay" ve 4.A a 7.A UKONČEN (!)

          • Vážení zákonní zástupci, vážení žáci,

            třídy 4.A a 7.A mají k pátečnímu večeru (7. 1. 2021) ukončený tzv. režim test-to-stay. Všechny konfirmační RT-PCR testy u pozitivně antigenních záchytů byly NEGATIVNÍ.

            Děkujeme za spolupráci.

            vedení školy

          • Antigenní testování od 3. 1. 2022

          • Vážení zákonní zástupci, vážení žáci,

            dle rozhodnutí Vlády ČR oznamujeme, že od 3. ledna 2022 se povinnost testování vztahuje na všechny žáky, a to bez ohledu na skutečnost, zda prodělali v posledních 180 dnech onemocnění covid-19 či zda byli očkováni. Testování bude probíhat ve vestibulu školy, a to v pondělí a ve čtvrtek (v prvních dvou týdnech měsíce ledna 2022). Následně by měly od 17. 1. 2022 testy probíhat vždy jen v pondělí.

            LETÁK: Preventivní antigenní testování a trasování ve školách od ledna 2022

            Děkujeme vám za pochopení a spolupráci.

            vedení školy

          • Vánoční vystoupení žáků ZŠ na platformě MS Teams

          • Vážení zákonní zástupci, vážení žáci,

            na následujících odkazech můžete zhlédnout vystoupení jednotlivých tříd a skupin v rámci letošní on-line vánoční besídky.

            Všem za účast a vystoupení děkujeme a přejeme příjemnou zábavu.

          • Organizace a harmonogram dne 22. 12. 2021

          • Vážení zákonní zástupci, vážení žáci,

            ve středu 22. 12. 2021 jsou rozvrhovány první čtyři hodiny jako třídnické - program zajišťují TU (v průběhu dopoledne proběhne také on-line vysílání vystoupení žáků do jednotlivých tříd), poté následuje ukončení výuky (11:20).

            V průběhu páté hodiny bude zajištěn dohled nad žáky, kteří v prostorách školy zůstanou z důvodu čekání na autobus.

            Provoz školní jidelny je v tento den bez omezení - stejně tak provoz ŠK (do 15:30) a ŠD (do 16 hod.).

            vedení školy

          • Pozitivní AG TEST u žáka - jak postupovat...

          • Vážení zákonní zástupci, vážení žáci,

            škola vydá zákonnému zástupci (pozitivně testovaného žáka/yně) potvrzení (viz mail a Edupage) o tom, že byl pozitivně testován. Zákonný zástupce je povinen telefonicky nebo jiným obvyklým dálkovým způsobem informovat o pozitivním testu poskytovatele zdravotních služeb v oboru všeobecného praktického lékařství nebo praktického lékařství pro děti a dorost a ten je povinen rozhodnout o indikaci konfirmačního vyšetření metodou RT-PCR a vyplnit elektronickou žádanku k tomuto vyšetření.

            Děkujeme Vám za spolupráci.

            vedení školy

          • Testování v pondělí 6. 12. 2021

          • Vážení rodiče, od pondělí 6. 12. přecházíme na antigenní testování. Žáci se otestují za asistence učitelů po vstupu do budovy a do pár minut budou znát výsledek. Věříme, že se nám podaří odhalit případnou pozitivitu žáků tak, že nedojde k rizikovému kontaktu se spolužáky, nebudou tak muset odcházet do karantény celé třídy. Pondělní testování se týká pouze žáků, kteří nejsou v karanténě. Karanténa 1.,  4., 5. a 8. třídě končí v pondělí, v úterý mohou tito žáci přijít do školy, pakliže budou mít výsledek PCR testu negativní a ne starší 72h (tento test zajišťuje rodina žáka). Zdravotní firma k nám od příštího týdne dojíždět nebude.

            Škola se snaží zajišťovat provoz, jak to jde nejlépe, ale i my bojujeme a v tuto chvíli máme 7 zaměstnanců v karanténách či na nemocenské. 

            Děkuji za Vaši vstřícnost a pochopení a přeji hodně sil a zdraví v této nelehké době. 

            Jana Kubičinová, ředitelka školy

          • ROZVRH ONLINE VÝUKY od středy 30. 11. 2021

          • Vážení zákonní zástupci, vážení žáci,

            od středy 30. 11. 2021 do pondělí 6. 12. 2021 (včetně) platí následující rozvrh pro třídy 1.A; 4.A; 5.A a 8.A. Vyučující vždy vytvoří "událost" přes platformu MS TEAMS, která se žákům zobrazí v kalendáři aplikace.

            Děkujeme vám za spolupráci.

          • Třídy 1.A; 4.A; 5.A a 8.A z rozhodnutí KHS v karanténě do 6. 12. 2021 (včetně)

          • Vážení zákonní zástupci,

            z rozhodnutí KHS platí pro výše uvedené třídy karanténa, a to do pondělí 6. 12. 2021 (včetně). Písemné rozhodnutí KHS ZDE. Z nařízení plyne povinnost podrobit se 5. - 7. den od posledního kontaktu s nemocným PCR vyšetření na SARS-CoV-2 - tzn. 4.; 5. nebo 6. 12. 2021. Negativní PCR test žáka/yně poté umožňuje od 7. 12. 2021 návrat k prezenční výuce.

            Třídy jsou převedeny na distanční výuku (platforma MS TEAMS: dostupné přes portal.office.com) - rozvrhy budou upraveny dle provozních potřeb a zveřejněny v průběhu dnešního dopoledne zde na webu/Edupage a dalších kanálech.

            Obědy jsou plošně žákům odhlášeny.

            Děkujeme za pochopení a spolupráci.

            vedení školy

          • Třídní schůzky/informační odpoledne proběhnou ON-LINE na platformě TEAMS

          • Vážení zákonní zástupci,

             

            čtvrteční (25. 11. 2021) třídní schůzky, informační odpoledne i kariérové poradenství pro 9.A proběhnou z důvodu zhoršené epidemické situace distanční formou. Veškeré informace obdržíte v průběhu zířka (pondělí) přes webové stránky, Edupage i e-mailem.

             

            Děkujeme ze pochopení.

            vedení školy

    • Kontakty

      • Základní škola a Mateřská škola, Hora Svaté Kateřiny, okr. Most
      • ředitelna 476 113 151 ......
        mobil 736 633 329 .....
        hospodářka 476 113 299
        ekonomka 476 113 299
        sborovna 476 113 298
        školní_družina 476 113 297
        školní_jídelna 417 633 246
        mateřská_škola 417 633 247 email: skolka@zskaterina.cz
      • nám. Pionýrů 1
        435 46 Hora Svaté Kateřiny
        Czech Republic
      • IČ: 70882762
      • REDIZO 600083659
      • Ředitelka: Mgr. Bc. Stanislava Borejová

        Zástupkyně ředitelky: Mgr. Lucie Hájková, hajkova@zskaterina.cz
      • 168413300 / 0300 (ČSOB Litvínov)

        Uvádějte též VS dítěte kvůli správné identifikaci platby.
        Pokud číslo VS neznáte obraťte se na hospodářku školy.
      • AGIS účetnictví a daně, a. s. (Venuše Sedláčková, MBA) - ekonomka@zskaterina.cz
      • Mzdová účetní: Ing. Petra Prosná
        mzdovka@zskaterina.cz
      • Hospodářka: Eva Lukášová, Dis. - lukasova@zskaterina.cz
      • Datová schránka: n8mqt2q